Contact

Wij horen graag van je!
Heb je een vraag? Kijk of het antwoord er hier bij staat.
Voornaam *
Achternaam *
E-mail *
Telefoon (optioneel)
Upload hier je foto (indien van toepassing)
Je bericht *
We doen onze uiterste bests om binnen 24 uur te reageren
Wat zijn de levertijden?
De levertijd is afhankelijk van drie factoren:
1.) Of er gekozen is voor een normale of express-service
2.) Het medium van het schilderij
3.) De grootte van het schilderij

Middelgrote Portretten (Olie & Acryl) (20x25cm - 50x60cm)
Grote Portretten (Olie & Acryl) (60x75cm - 120x180cm)
Houtskool, Potlood, Pastel & Aquarel
Normale service
23 dagen
27 dagen
26 dagen
Express service*
18 dagen
21 dagen
22 dagen
Express Service* + Express Verzending***
15 dagen
19 dagen
0 dagen
Is er een express service beschikbaar?
Ja. Je kunt tijdens de bestelling aangeven dat je een express service wilt. Dit zal de totale levertijd bespoedigen. Een toeslag van 15% is voor deze service van toepassing. Voor de exacte levertijden, kijk bij het antwoord op de vraag: 'Wat zijn de levertijden?'
Hoeveel kost een schilderij?
De prijs van de schilderijen hangt af van het object of onderwerp wat geschilderd moet worden. Dit kan variëren van bijvoorbeeld een landschap tot een persoon, groep mensen of huisdier(en). De prijs wordt ook bepaald door het medium (olie, aquarel, potlood, penseel, houtskool, pastel of acryl), het formaat en de lijst die je hebt geselecteerd.

Het meest complexe onderdeel van het schilderij zijn de onderwerpen (mensen / dieren). Het schilderen van de gezichten of gedetailleerde kenmerken van de foto is de meest delicate taak, en dat kost veel tijd. Daarom willen we vooraf weten hoeveel objecten, personen en/of dieren geschilderd dienen te worden, zodat we een inschatting kunnen maken van de kosten. De prijs wordt bepaald naar aanleiding van deze inschatting.

Als je een schilderij wilt bestellen van een huis, auto of landschap selecteer dan landschap als type. Wanneer je een schilderij wilt laten maken van mensen en/of dieren, laat ons dan alsjeblieft weten hoeveel mensen en/of dieren op de afbeelding staan. We controleren het aantal mensen en/of dieren die op de foto staan. Achtergrondafbeeldingen, zoals huizen, bomen, auto's of andere gebouwen tellen niet mee in het bepalen van het aantal onderwerpen.

Ga naar onze prijs pagina voor meer informatie.
Brengen jullie extra kosten in rekening voor correcties/aanpassingen?
Nee, daarvoor berekenen we geen extra kosten. Alle wijzigingen zijn gratis.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

1.) Credit Card: Betaal direct op onze website met behulp van je credit card.

2.) PayPal: Betaal met PayPal. Als je geen account hebt, kun je alsnog met je credit card betalen door te klikken op `Heb je geen PayPal-account?'

Wij accepteren geen andere vorm van betaling. We accepteren ook geen cheques.
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
Ja! De portretgurus cadeaubon is een fantastisch geschenk om weg te geven! We hebben een speciale cadeaubon service. De ontvanger krijgt een fraai vormgegeven e-mail met een unieke geschenk code waarmee hij/zij één van onze producten kan bestellen, waaronder foto's op canvas, handgemaakte schilderijen en reproducties.
Je kunt er ook voor kiezen om een 'echte' cadeaubon van papier naar je eigen adres of naar het adres van de ontvanger te laten sturen.

Bestel een cadeaubon

Kan ik de kunstenaar die mijn schilderij maakt zelf kiezen?
Ja, dat kan! Bekijk simpelweg onze gallerij. Wanneer je met je muis over de afbeelding beweegt, kun je de naam van de kunstenaar zien. Als je op 'meer schilderijen' klikt, kun je alle schilderijen van deze kunstenaar bekijken. Wanneer je de juiste kunstenaar hebt gevonden, kun je je favoriete schilderij van deze kunstenaar selecteren. Beweeg je muis over dit schilderij en klik op 'Ik wil dat deze kunstenaar mijn foto schildert'. Op deze manier kunnen we je bestelling aan de kunstenaar doorgeven en hij/zij kan zien welk type schilderij je graag zou willen ontvangen.
Kan ik een aangepast formaat bestellen? Wat is de prijs daarvan?
Ja, je kunt een aangepast formaat bestellen. Om dit te doen kies je gewoon het formaat dat je wilt bestellen uit de lijst met afmetingen op deze pagina. Als de juiste afmetingen er niet tussen staan, dan kun je deze in het vakje 'opmerkingen' vermelden. Wij nemen dan contact met je op over de prijs voor de alternatieve afmetingen.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Wij bieden drie verzendopties:
1) Opgerold - Het schilderij wordt opgerold verzonden in een koker.
2) Ingelijst - Het schilderij wordt ingelijst en klaar voor gebruik afgeleverd.
Kan ik een achtergrond kiezen voor mijn schilderij?
Ja, dat kan! We doen dat zonder extra kosten. Wij bieden twee opties. Onze artiesten kunnen een achtergrond kiezen die bij de stijl van je schilderij past, maar ze kunnen ook op verzoek het schilderij schilderen met de originele achtergrond. Als je een speciale achtergrond in gedachte hebt, dan kun je daar ook een foto van uploaden. Je kunt ons dan vervolgens in de commentaarsectie bij het plaatsen van de bestelling adviseren wat je verwachtingen zijn.
Wat is het beste medium voor mijn afbeelding?
Het beste medium is vooral een kwestie van persoonlijke smaak. Daarom raden we je aan om de voorbeeldpagina van olieverf, houtskool, aquarel, potlood en acrylportretten goed te bekijken, zodat je je favoriete stijl kunt uitkiezen. Controleer de verschillen tussen de diverse media die wij aanbieden en maak een keuze. De meest populaire media onder onze klanten zijn olie en houtskool.
Kan je meerdere foto's combineren in een enkel beeld?
Ja, dat kunnen we! U kunt meerdere foto's uploaden of via e-mail verzenden en onze ontwerpers kunnen dan uit elke foto elementen halen en ze samen in een enkel beeld plaatsen.
Kan ik een beschadigde foto of een foto van lage kwaliteit insturen?
Gebruik onze gratis foto consultatie service en e-mail ons de foto voordat je je bestelling plaatst. We kunnen je dan adviseren of de foto geschikt is of niet.
Kun je oude foto's herstellen of zwart-wit fotos van kleur voorzien? Zo ja, wat is de prijs?
Als een foto hersteld moet worden, zullen we dat automatisch doen voordat we met het schilderen beginnen (je hoeft dat niet te vragen). Als u een zwart-wit foto heeft en u wilt dat wij het in kleur schilderen, dan kunt u dat vermelden in het opmerkingenveld tekstvak dat verschijnt tijdens het bestelproces onder het gebied waar u ook uw foto ('s) toevoegd.

Vermeld alle gegevens die ons kunnen helpen bij het schilderen. Bijvoorbeeld: `Het haar is blond en de ogen zijn blauw`. Wij sturen je vervolgens een gekleurde 'preview' ter goedkeuring op, voordat we met het schilderen beginnen.
De preview en eventuele aanpassingen/correcties zijn gratis.
Kan ik speciale wensen doorgeven over hoe de foto's bewerkt moeten worden?
Tijdens het bestelproces vindt u een vakje 'opmerkingen', waar u kunt uitleggen wat uw speciale wensen zijn. We kunnen onze "magie" toepassen om uw originele fotos te bewerken: we kunnen verschillende foto's combineren tot een beeld, we kunnen de achtergrond weg nemen of nieuwe figuren en objecten toevoegen, we kunnen de afbeeldingen in kleur van zwart-wit fotos maken en zelfs beschadigde of oude foto's repareren.
Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd?
Ja dat zijn ze. Alle informatie wordt via onze beveiligde server verzameld en opgeslagen en zal uitsluitend gebruikt worden om uw bestellingen te verwerken. We zullen persoonlijke gegevens nooit delen of verkopen aan derden.
Wat is jullie retourbeleid?
Voor ons retourbeleid klik hier.