Contact
Wij horen graag van u!
Heeft u een vraag? Kijk of het antwoord er hier bij staat.
Voornaam *
Achternaam *
E-mail *
Telefoon (optioneel)
Voor vragen over uw foto, gelieve deze hier te uploaden
Uw bericht *
We doen onze uiterste bests om binnen 24 uur te reageren Verzenden
Biedt u een express dienst aan om de opdracht te bespoedigen?
Ja, dat doen we. Voor slechts 15% meer, kunt u een express optie toevoegen die uw bestelling voorrang geeft ten opzichte van andere orders. Dit zal de totale levertijd verbeteren. Voor de exacte levertijden, kijk bij het antwoord op de vraag: 'Wat zijn de levertijden?'
Ik heb de foto van mijn schilderij bevestigd, maar heb nog steeds geen bevestiging ontvangen dat het verstuurd is. Wanneer gebeurd dat?
Na de ontvangst van uw bevestiging kan het tussen de 2-4 dagen duren voordat we uw schilderij versturen. We moeten er namelijk voor zorgen dat de verf helemaal droog is (dit geldt voor olie en acryl verf) en dat waar gewenst de schilderij in een lijst is gezet.
Wat zijn de levertijden?
De levertijd is afhankelijk van drie factoren:
1.) Of u een normale of express-service besteld
2.) Het medium van het schilderij
3.) De grootte van het schilderij

De volgende aflevertijden zijn vanaf de dag dat de bestelling wordt geplaatst tot aan de dag dat u de bestelling thuis ontvangt. {turnaround_table} * Express Service betekent dat we direct aan de slag gaan met uw bestelling. U kunt deze optie selecteren op de winkelwagen pagina. Deze service kost een additionele 15%.
** Express verzending betekent dat de totale aflevertijd 4 dagen korter is dan gebruikelijk. U hoeft geen keuze te maken tussen Normale verzending en Express verzending tijdens de bestelprocedure. U kunt voor Express verzending kiezen nadat u uw schilderij heeft goedgekeurd. Express verzending kost {shipping_ex_price},- Let op: Er kan alleen voor Express verzending worden gekozen voor niet-ingelijste schilderijen. Wanneer u een lijst heeft geselecteerd, zullen we de lijst annuleren wanneer u voor Express Verzending kiest. De kosten voor de lijst zullen in dat geval dan ook niet in rekening worden gebracht.
Naar welke landen versturen jullie de schilderijen en hoeveel kost het?
Voor het versturen van schilderijen brengen wij voor de meeste landen geen extra kosten in rekening. Dit is inclusief administratiekosten en verzekering van de verzonden artikelen (ongeacht de hoeveelheid items of de grootte van de items). De bezorgdiensten die we gebruiken hebben voor sommige landen echter significant hogere tarieven en voor die landen zijn de verzendkosten $49. Klik hier voor een overzicht van deze specifieke landen* De levertijden zijn hetzelfde voor alle landen.
Hoeveel kost een schilderij?
De prijs van onze schilderijen hangt van het onderwerp type (landschap, mensen, huisdieren / dieren of mensen en huisdieren / dieren samen) en medium (olie, aquarel, potlood, kleuren potlood, houtskool, pastel of acryl), alsmede de grootte en lijst optie die u heeft gekozen.

Het meest complexe onderdeel van het schilderij zijn de onderwerpen (mensen / dieren). Het schilderen van de gezichten of gedetailleerde kenmerken van de foto is de meest delicate taak, en dat kost veel tijd. Om deze reden moeten we het aantal onderwerpen in het schilderij kennen, zodat wij in staat zijn om de complexiteit van het schilderij te bepalen, en de prijs is dienovereenkomstig.

Als u een schilderij wilt van een huis / auto / landschap kies landschap als het type. Bij het kiezen van om mensen of huisdieren, moet u het aantal mensen of dieren die aanwezig zijn in de foto tellen. Het aantal onderwerpen worddt bepaald op basis van het aantal mensen of dieren dat aanwezig is in de foto die u geschilderd wilt hebben. Achtergrondafbeeldingen, zoals huizen, bomen, auto's of andere gebouwen tellen niet mee in het bepalen van het aantal onderwerpen.

Ga naar onze prijs pagina voor meer informatie.
Brengt u extra kosten in rekening voor aanpassingen?
Nee, daarvoor berekenen we geen extra kosten. Alle wijzigingen zijn gratis.
Welke betaalmethoden accepteert u?

1.) Credit Card: Betaal direct op onze website met behulp van uw creditcard

2.) 1. PayPal: Betaal met uw PayPal-rekening of als u geen account hebt kunt u alsnog met uw credit card betalen door te klikken op `Heeft u geen PayPal-rekening ?

Wij zijn niet in staat om een andere vorm van betaling, met inbegrip van cheques.
Kan ik de kunstenaar die mijn schilderij maakt zelf kiezen?
Ja, dat kan! Bekijk simpelweg onze gallerij. Wanneer u met uw muis over een afbeelding beweegt ziet u de naam van de kunstenaar, met een 'meer schilderijen' link waarmee u alle schilderijen van die kunstenaar kunt bekijken. Als u eenmaal een kunstenaar heeft gevonden waar u tevreden over bent, dan kunt u een schilderij van hem / haar kiezen die u inspireert. Beweeg met uw muis over dit schilderij en klik op 'Ik wil dat deze kunstenaar mijn foto schildert'. Op deze manier kunnen wij uw order doorgeven aan de gekozen kunstenaar, en kan hij / zij zien welk schilderij u het beste vond, zodat de kunstenaar die van u in dezelfde stijl kan proberen te schilderen.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Wij bieden drie verzendopties:
1.) Opgerold - Uw product wordt opgerold verzonden in een kunst koker
2.) Gallery wrap - Uw product wordt op een houten frame gespannen. Voor onze hand beschilderde producten is deze optie alleen mogelijk voor het medium olie en acryl schilderijen.
3.) Ingelijst - Uw bestelde product zal klaar om op te hangen ingelijst worden geleverd.
Op de website toont u de grootte als 16x20 centimeter, maar ik wil graag een 20x16 centimeter. Wat moet ik doen?
Als we 16x20 schrijven dan bedoelen we zowel 16 x20 en 20x16. Als u ons een horizontale beeld toestuurt, dan zal het item dat u zult ontvangen ook horizontaal zijn opgemaakt. En als u een verticale foto toestuurt, zult u het ook verticaal afgedrukt ontvangen. Als u liever uw verticale foto horizontaal ziet geplaats, of andersom, dan kunt u ons dat dan weten in de commentaar sectie tijdens het bestelproces.
Heeft u ook cadeaubonnen?
Ja! Dit is een geweldig cadeau idee! U kunt gebruik maken van onze cadeaubon service. De ontvanger krijgt een fraai vormgegeven e-mail met een unieke geschenk code waarmee hij / zij een van onze producten kan bestellen inclusief Foto's op Canvas, handgemaakte schilderijen, en reproducties.
U kunt er ook voor kiezen om een hard copy cadeaubon naar uzelf of uw ontvanger te laten mailen per post.

Bestel een cadeaubon

Kan ik een achtergrond kiezen voor mijn schilderij?
Ja, dat kan! We doen dat zonder extra kosten. Wij bieden twee opties. U kunt onze artiesten een achtergrond laten kiezen die bij de stijl van uw schilderij past. Als u wilt kunnen ze het schilderij ook met de originele achtergrond schilderen. Als alternatief, als u een andere achtergrond in gedachten heeft en weet wat dat moet zijn, dan kunt u ook een referentie foto uploaden. Wanneer u uw bestelling plaatst, ziet u een opmerking tekstvak waarmee u ons kunt laten weten over de wijzigingen die u gedaan wilt hebben aan de foto inclusief de achtergrond.
Welke is het beste medium voor mijn foto?
Het beste medium is vooral een kwestie van persoonlijke smaak. Daarom raden wij u aan om onze voorbeelden van olie, houtskool, aquarel, pastel, potlood en acryl portretten te doorbladeren, om te zien wat u het meeste aanspreekt. Controleer de verschillen tussen de diverse media die wij aanbieden en maak een keuze. De meest populaire media onder onze klanten zijn olie en houtskool.
Naar welk e-mailadres moet ik mijn foto's opsturen?
Als u heeft gekozen om uw foto ('s) te sturen per e-mail, kunt u e-mailen naar: sales@schilderjeleven.nl
Kan ik de originele foto's terugkrijgen als ik deze per post opstuur?
Ja, zolang u aangeeft dat u de foto's graag terug wilt. Laat dit weten via het opmerkingenveld, tijdens het plaatsen van de bestelling. Zorg er in elk geval voor dat alle contactgegevens inclusief telefoonnumer en e-mail bij ons bekend zijn, zodat we de foto's direct kunnen terugsturen zodra we deze niet meer nodig hebben.
Wat als mijn foto beschadigd is of niet van de hoogste kwaliteit?
Gebruik onze gratis foto consultatie service en e-mail ons de foto voordat u uw bestelling plaatst. Wij kunnen u dan advies en u laten weten of het geschikt is.
Welke foto's kan ik veranderen in geschilderde portretten?
Als onze artiesten de details van uw foto duidelijk kunenn zien, dan kunen we daar een portret van schilderen.
Uit onze ervaring raden wij aan om aandacht te besteden aan de volgende punten:
1. Stuur foto's waarop de gefotografeerde persoon geflatteerd staat. Als u niet houdt van hoe de persoon in de foto kijkt, als u denkt dat de glimlach er niet echt uit ziet, of u vindt de neus er niet of te groot uit zien, probeer dan een andere foto te kiezen. Verwacht niet dat de kunstenaars de persoon er veel beter uit kunnen laten zien dan hij / zij eruit ziet op de foto.
2. Probeer foto's te verzenden met de hoogst mogelijk resolutie. Als uw foto minder dan 100 KB is, kan de resolutie te laag zijn en onze kunstenaars kunnen het dan moeilijk hebben om een goed schilderij te maken van een foto die niet duidelijk details weerspiegelt.
3. Let op de achtergrond. Je hebt een mooie foto van uw kleine jongen, bijvoorbeeld, maar de achtergrond is gevuld met details die afbreuk doen aan het geschilderde portret. In een dergelijk geval kunt u ons vertellen om een gekleurde achtergrond van elke kleur die u kiest te gebruiken. Gewoon vermelden in het opmerkingenveld, direct na het uploaden van de afbeelding.

Kan ik speciale wensen doorgeven over hoe de foto's bewerkt moeten worden?
Tijdens het bestelproces vindt u een vakje 'opmerkingen', waar u kunt uitleggen wat uw speciale wensen zijn. We kunnen onze "magie" toepassen om uw originele fotos te bewerken: we kunnen verschillende foto's combineren tot een beeld, we kunnen de achtergrond weg nemen of nieuwe figuren en objecten toevoegen, we kunnen de afbeeldingen in kleur van zwart-wit fotos maken en zelfs beschadigde of oude foto's repareren.
Kan je meerdere foto's combineren in een enkel beeld?
Ja, dat kunnen we! U kunt meerdere foto's uploaden of via e-mail verzenden en onze ontwerpers kunnen dan uit elke foto elementen halen en ze samen in een enkel beeld plaatsen.
Kun je oude foto's herstellen of zwart-wit fotos van kleur voorzien? Zo ja, wat is de prijs?
Als een foto hersteld moet worden, zullen we dat automatisch doen voordat we met het schilderen beginnen (je hoeft dat niet te vragen). Als u een zwart-wit foto heeft en u wilt dat wij het in kleur schilderen, dan kunt u dat vermelden in het opmerkingenveld tekstvak dat verschijnt tijdens het bestelproces onder het gebied waar u ook uw foto ('s) toevoegd.

Vermeld alle gegevens die ons kunnen helpen bij het inkleuren (zoals: `Het haar moet blond zijn en de ogen moet blauw zijn`). Wij sturen u de gekleurde foto ter goedkeuring op, voordat we met het schilderen beginnen.
Deze dienst is gratis voor u en inbegrepen in de prijs.
Kan ik een voorbeeld mijn schilderij zien vóór de ontvangst?
Ja. Zodra het schilderij van uw foto klaar is, zullen wij contact met u opnemen zodat u het online kunt beoordelen. De meeste van onze klanten zijn tevreden met hun eerste preview. Echter, als je het gevoel hebt dat eventuele wijzigingen moeten worden gemaakt, dan vernemen graag uw feedback met de gewenste wijzigingen. Als we het schilderij hebben aangepast sturen we u weer een voorbeeld ter bevestiging. Alleen na uw goedkeuring wordt het aangepaste schilderij naar u verzonden.
Wat is de status van mijn bestelling?
Om de status van uw bestelling bekijken, kunt u inloggen op uw account. U ziet de status in het hoofdvenster van uw account of in de `Uw bestellingen` sectie.
Kan ik een aangepast formaat bestellen? Wat is de prijs daarvan?
U kunt een aangepast formaat bestellen. Om dit te doen kiest u gewoon de maat die het dichtst bij de afmetingen komt die u wilt bestellen uit de lijst met maten op deze pagina en in het opmerkingen tekstvak aan de onderkant van de bestel pagina laat u ons de exacte grootte weten die u wilt ontvangen. Wij nemen dan contact met u op en adviseren u over de bijgewerkte prijs voor het aangepaste formaat.
Ik wil graag mijn schilderij bevestigen of om wijzigingen vragen. Hoe kan ik dit doen?
Stuurt u ons alstublieft geen bevestigingen of verzoeken om wijzigingen via e-mail / contactformulier, omdat dit het proces zal vertragen. Log in op uw account en klik op 'order details' en gebruik daar de links voor bevestiging of tot wijziging verzoeken.
Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd?
Ja dat zijn ze. Alle informatie wordt via onze beveiligde server verzameld en opgeslagen en zal uitsluitend gebruikt worden om uw bestellingen te verwerken. We zullen persoonlijke gegevens nooit delen of verkopen aan derden.
Wat is uw retour beleid?
Voor ons retourbeleid klik hier.
Zijn uw kunstenaars klassiek geschoold?
Ja. Al onze kunstenaar zijn traditioneel opgeleid aan top kunst universiteiten en zijn actief kunstenaars.
Mijn vraag is niet beantwoord op deze pagina, wat moet ik doen?
U kunt gebruik maken van onze e-mail formulier om ons vragen te stellen, of probeer onze live chat.